piątek, 11 marca 2016

TAG: 100 pytań, których nikt nie zadaje #1

Hej kochani!

Dziś pierwsza część tagu 100 pytań, których nikt nie zadaje. Postanowiłam podzielić ten post na dwie części, żeby nikogo nie zanudzić tyloma odpowiedziami i informacjami. Pytania kradzione :). I do tego mix zdjęć, więc zapraszam do czytania i oglądania! 



1. Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu?
Trochę filozoficznie, ale samo życie :).

2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?
Nie mam szafy jako takiej, ale zawsze muszę mieć wszystko pozamykane łącznie z szufladami.

3. Czy zabierasz szampony i odżywki z hotelu?
Nie, nigdy tego nie robię.

4. Czy musisz być cała przykryta kołdrą?
Zostawiam tylko głowę na wierzchu :).

5. Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy?
Aż głupio się przyznawać... Słupek drogowy = znak drogowy? :)



6. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz?
Wycinanie kuponów to domena Amerykanów raczej. Nie wycinam, nie korzystam.

7. Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?
Przez niedźwiedzia. Udawałabym, że umarłam.

8. Czy lubisz używać karteczek naklejanych?
 Lubię, tylko problem w tym, że nigdy ich nie naklejam.

9. Czy masz piegi?
Raz latem miałam jednego, a później zniknął. Ciężko pogodzić się ze stratą, zawsze chciałam mieć piegi :(.

10. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?


11. Co wkurza Cię, co niekoniecznie wkurza innych?
To jak zasnę z rozpuszczonymi włosami, a one w nocy wchodzą mi pod pachy...

12. Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?
Oczywiście! I kopałam kamień w drodze do domu!

13. Czy kiedykolwiek załatwiałaś się w krzakach?
Oj tak, chyba jak każdy :).

14. Czy kiedykolwiek robiłaś grubszą sprawę w krzakach?
Hmmm...

15. Czy kiedyś tańczyłaś bez muzyki?
Zdarzało się!



16. Czy gryzłeś swoje długopisy/ołówki?
Nadal to robię. Gorzej jak długopis jest pożyczony.

17. Z iloma osobami spałeś w tym tygodniu?
Czy maskotki pingwiny można uznać za osoby? 

18. Jaki jest rozmiar Twojego łóżka?
Oho... Nie mam pojęcia. Ale dwie osoby wchodzą bez problemu.

19. Piosenka tygodnia.
W sumie to piosenka miesiąca:



20. Czy przeszkadzają ci faceci ubierający się na różowo?
Nieeee, niech każdy wybiera kolory, w których czuje się najlepiej.

21. Czy nadal oglądasz bajki?
Jasne! Nawet mój licencjat dotyczy bajek animowanych.

22. Jaki jest Twój najmniej ulubiony film?
Większość filmów mi się podoba mniej czy bardziej, nie mam takiego którego nie lubię.

23. Gdzie zakopałabyś znaleziony skarb?
Pod kompostownikiem w ogrodzie.

24. Co pijesz najczęściej do obiadu?
Nic. Po obiedzie dopiero piję herbatę. Taka rodzinna tradycja.

25. Ulubiony sos do nugetsów?
Ketchup standardowo.


26. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Mam wiele... Sushi, kuskus, brik, surówka z buraków...

27. Jakie filmy możesz oglądać w kółko i nadal kochasz?
"Amelia", "O północy w Paryżu", "Rusałka".

28. Ostatnia osoba którą pocałowałaś lub która Ciebie pocałowała?
Moja mama na dobranoc. (Tak, mam 22 lata i nadal dostaję buzi na dobranoc!)

29. Czy byłaś kiedyś w harcerstwie?
Byłam i mam świetne wspomnienia.

30. Czy kiedykolwiek pozowałeś nago w magazynie?
Nie i nie mam zamiaru :D.


31. Kiedy ostatnio pisałeś do kogoś list na papierze?
Tydzień temu. Mam cały plik listów do wysłania. (Daniel, czekaj cierpliwie :*)

32. Czy potrafisz wymienić olej w samochodzie?
A gdzie tam. Nawet płyn do spryskiwaczy dolewa mi tata :D.

33. Czy kiedykolwiek dostałaś mandat za przekroczenie prędkości?
Nigdy, całe szczęście.

34. Czy kiedykolwiek zabrakło Ci benzyny?
Jeszcze nie, ale z moim zapominaniem o tankowaniu spodziewam się tego w najbliższym czasie.

35. Ulubiony rodzaj kanapki?
Zjadam wszystkie!



36. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?
Jabłko.

37. Kiedy chodzisz spać?
Zależy od następnego dnia. Jeśli muszę wcześnie wstać to koło godziny 23, północy. Jeśli następnego dnia mam wolne to potrafię siedzieć i do 4.

38. Czy jesteś leniwa?
Aż nie chce mi się odpowiadać na to pytanie ;)

39. Za co przebierałaś się na bale w przedszkolu?
Z tego co pamiętam byłam muchomorem, innego razu indianinem, Hermioną (W czasach, kiedy nikt o Harrym Potterze jeszcze nie słyszał).

40. Jaki jest twój chiński znak zodiaku?
Właśnie sprawdziłam... Jestem psem :D.



41. W ilu językach mówisz?
Biegle po polsku haha. Radzę sobie z angielskim, niemiecki rozumiem, uczę się języka migowego.

42. Czy prenumerujesz jakiś magazyn?
Nie.

43. Lego czy lincoln lego?
Lego!

44. Czy jesteś uparta?
Jak każda kobieta :).

45. Leno czy Letterman?
Say whaaaat?


46. Czy oglądałaś kiedyś seriale?
Oglądam bez przerwy! Mam ich koło 50 :).

47. Czy boisz się wysokości?
Boję się jeśli nie mam połączenia z ziemią, np. kiedy lecę samolotem.

48. Czy śpiewasz w samochodzie?
Jak tylko do niego wsiądę.

49. Czy lubisz śpiewać pod prysznicem?
Najczęściej korzystam z wanny, ale tak!

50. Czy lubisz tańczyć w aucie?
Jeśli jestem pasażerem to zdecydowanie lubię.



Następna część TAGu za tydzień :). Mam nadzieję, że lubicie takie posty, chciałam mieć małą odskocznię od myślenia.

Miłego weekendu kochani!

3 komentarze:

  1. Hahaha z tym słupkiem drogowym to mnie rozwaliłaś XD
    Ślicznie zagrane, zaśpiewane w samochodzie!Uwielbiam takich ludzi :D
    Fanie, dowiem się czegoś więcej o tobie!
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za to mam piegi i nie znosze, ale zawsze je zakrywam pudrem, ponieważ sa delikatne :)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. heh też lubię śpiewać podczas kąpieli ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń