wtorek, 16 lutego 2016

Ponad rok, zmiany, plany, pomoc !

Hej Kochani!

Aż głupio mi wracać po ponad czteromiesięcznej przerwie. Nie dałam znaku życia, nie napisałam dlaczego zniknęłam, nie dałam znać, że mnie nie będzie. Tak niestety wyszło. I bardzo mi przykro, że zaniedbałam mojego bloga. Od listopada nie miałam zupełnie na nic czasu. Zero rozrywki, zero wolnej chwili. Chodziłam oczywiście na zajęcia z ceramiki, ale to nie był czas kiedy mogłam przeleżeć cały dzień i nic nie robić. Czasem bywało lepiej, czasami gorzej, ale takie jest życie studentki trzeciego roku.

Co się zmieniło?
Zacznijmy od przyjemnych rzeczy - minął rok odkąd chodzę na ceramikę, ale o tym będzie inny post. Wrócimy do moich początków, pokażę Wam wszystkie moje prace. Widzę w sobie postępy i mam nadzieję, że Wy powiecie to samo.




Zaliczyłam sesję i nie zeszłam poniżej oceny 4,5. Pierwszy raz w mojej karierze edukacyjnej będę miała tak wysoką średnią. Same 4,5 i 5. Dla mnie to ogromny sukces, którego się nie spodziewałam. Jestem osobą, która raczej nie wierzy w siebie, a tu proszę bardzo, udało się! Oby kolejna sesja była taka jak ta.

Dostałam stypendium naukowe dla najlepszych studentów! Kolejny sukces edukacyjny. Jestem z siebie niesamowicie dumna, moi rodzice również. Skakałam ze szczęścia kiedy się o tym dowiedziałam. Nigdy bym nie pomyślała, że ja, zwykła Agnieszka, zawsze przeciętna, może dostać stypendium za osiągnięcia.



Skończyłam praktykę w przedszkolu i szkole. Ale to nie koniec ze szkołą, dyrektor zgodził się, abym jeszcze w 2 semestrze przychodziła do mojej klasy jako wolontariusz. Wszyscy mnie ciepło przyjęli. A ja usycham z tęsknoty za moimi dzieciakami. Nie mogę się doczekać aż znowu będę mogła im pomagać w nauce, pomagać w rozwiązywaniu konfliktów i problemów.

Straciłam kilka osób, ale i zyskałam inne osoby oraz zobaczyłam kto jest i będzie zawsze. Jednak czasami można się co do niektórych pomylić. Najważniejsze, że wiem do kogo mogę zadzwonić o 3 nad ranem i mam pewność, że ta osoba odbierze i pomoże.



Co planuję?
Póki co chciałabym powoli tu wrócić. Boję się jednak, że nie znajdę czasu na pisanie. Ten semestr będzie najtrudniejszym ze wszystkich, które są już za mną. Pisanie pracy licencjackiej, dalszy wolontariat, dalsza ceramika, mnóstwo nauki i działania na uczelni. Ale kto jak nie ja? Muszę dać radę!

W czym możecie mi pomóc?
Posty Tunezyjskie - jeśli jest coś o czym chcielibyście przeczytać na temat Tunezji - proszę dajcie mi znać w komentarzach. Postaram się napisać o wszystkim o co poprosicie, w miarę możliwości.
Posty o mnie - chcecie poznać moje zdanie na jakiś dłuższy temat - dajcie znać w komentarzu!
Posty o maturze, studiach, organizacji - wszelkie takie rzeczy mogę napisać, tylko podpowiedzcie mi co dokładnie. Jeśli macie ochotę dowiedzieć się o moich doświadczeniach, radach - napiszcie w komentarzach! :)



Całuję Was mocno i do następnego,
Pingwinek!

11 komentarzy:

  1. Posty o Tobie, studiach, organizacji i wszystkim tym, co się tego też tyczy :) Cieszę się, że wróciłaś i jeszcze raz gratulacje <3 Nie chwaliłaś mi się, że same 4,5 i 5 masz !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. O, wróciłaś! Cieszę się i gratuluję tak wspaniałych osiągnięć! Oby tak dalej ;)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że wróciłaś :) Posty o studiach, maturze i organizacji mogą być bardzo ciekawe, na dodatek to wszystko przede mną, więc chętnie poczytałabym o tym. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ceramika jestes chyba pierwsza osoba ktora spotkalam ktora tego sie uczy! Zdecydowanie o tym chce zobaczyc post i twoje prace musza byc super! <3 Gratuluje stypendium ja nigdy nic nie dostalam za moje oceny ;) Z checia przeczytalabym post o twoich studiach itp.
    Dziekuje za tak kochany komentarz u mnie <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow bardzo ci gratuluje tego stypendium :) Wiele sie działo jak tak czytam :)
    Muszę sam zrobić takie podsumowanie :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał,świetnie sobie radzisz naprawdę!Ważne jest aby otaczać się tylko pozytywnymi osobami które nas nigdy nie zawiodą.Wtedy wszystko będzie ok :) Czekam na kolejne posty :)
    pozdrawiam♥
    kasiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje stypendium :D
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super fotki :d
    Zapraszam na akcję blogerską!
    http://otwtw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chce o pingwinach i kamyczkach :-D

    OdpowiedzUsuń