wtorek, 22 września 2015

Q&A #2

Hej Kochani!

Ostatnio zadawaliście mi pytania do tego postu. I nie było ich zbyt wiele, ale wystarczająco, żebym mogła na nie odpowiedzieć już teraz. Zapraszam do czytania! :)

Pytania o studia:

1. Ciężko jest na pedagogice?
To zależy  od przedmiotu. Niektóre wymagają więcej nauki niż inne. Jak dla mnie najgorsze były Biomedyczne Podstawy Rozwoju, bo było najwięcej do nauczenia się i to przede wszystkim z biologii. Inne takie jak na przykład Psychologia czy Socjologia zdecydowanie mi pasują. Wszystko co dotyczy ludzi, ich zachowania, dorastania, społeczeństwa jest dla mnie bardzo łatwe. Od zawsze nie znoszę historii, a na pierwszym roku miałam Historię Wychowania, która była dla mnie utrapieniem. Potrafiło być ciekawie, ale nie byłam w stanie nauczyć się wszystkich nazwisk, dat, doktryn, pojęć i,,, miałam poprawkę :D!

2. Trudno się dostać?
Myślę, że to zależy od uczelni. Na mojej uczelni potrzebowałam tylko podstawowej matury i się dostałam, Na inne wymagane są dodatkowe przedmioty jak historia, WOS czy biologia.



Pytania ogólne:
1. Co robisz w wolnej chwili?
To zależy od dnia i mojego humoru. Najczęściej spędzam czas z Jackiem, a jeśli akurat jest w pracy to czytam książki lub oglądam seriale.

2. Od kiedy uwielbiasz pingwiny?
Od jakiś 3 lat. Zakochałam się w nich kiedy tylko uświadomiłam sobie, że jestem jak one. Lepiej pływam niż chodzę, bo potrafię się przewrócić na prostej drodze. Wolę zimno od ciepła. Jestem zwyczajnym pingwinem :).

3. Kiedy masz urodziny?
Mam urodziny 18 maja, urodziłam się w 74 urodziny Jana Pawła II. A pani katechetka z podstawówki wróżyła mi karierę zakonnicy haha :D.

4. Co Cię inspiruje?
Wszystko co mnie otacza. Kiedy mam ochotę rysować, zaglądam w zakamarki mojego umysłu, przypominam sobie obrazy, które widziałam. Jeśli chodzi o ogólnie życie moją inspiracją są moi rodzice.



5. Opowiedz historie o początkach twojego bloggowania / Jak to się stało, że założyłaś bloga?
Założyłam bloga z myślą o tym, że będę pisała o ceramice i snycerstwie. To było zaraz po tym jak dowiedziałam się, że będę chodzić na takie zajęcia. Niestety snycerstwo nie ruszyło i stwierdziłam, że poza ceramiką mogę Wam pokazać trochę mojej miłości do Tunezji. A co z tego wyszło to sami widzicie. Piszę o wszystkim, przede wszystkim o sobie. :)

6. Jakie byly/ bylyby twoje wymarzone wakacje ?
Moje wymarzone wakacje, hmmm... Gdzie indziej jak nie w Tunezji!? Ale chciałabym, żeby to była bezpieczna, cudowna Tunezja jaką ją zapamiętałam z poprzedniego pobytu. Gdybym miała iść za schematem właśnie za rok/2 lata powinnam tam lecieć. Tunezja z Jackiem, dużo plaży, rozmów z mieszkańcami tego kraju, spacery po mieście.

7. Co lubisz najbardziej?
Leżenie w łóżku, czytanie, przytulanie, oglądanie seriali, jedzenie popcornu. I pingwiny. Taaaaaaak. To najbardziej. Teraz widać jakim leniem jestem!



8. Co Cię motywuje?
Cel, który wiem, że muszę osiągnąć. To jest największa motywacja i dzięki temu dążenie do celu staje się przyjemniejsze.

Jeśli macie jeszcze jakieś pytania zachęcam do zadawania ich w komentarzach :)!


4 komentarze:

  1. Świetne odpowiedzi :D
    >Kariera zakonnicy XD pozdrawiam haha :D

    Mój Blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zawsze muszę mieć jakiś cel, do którego dążę :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Q&A ciekawy. Daj następnym razem większe nieco zdjęcia oraz popracuj troszkę nad wyglądem strony a na pewno będzie ciekawiej :)
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo, że to tylko zwykły Q&A bardzo ciekawie odpowiedziałaś na wszystkie pytania, czytanie było więc przyjemnością.

    niutta.blogspot.com
    -Niuta.

    OdpowiedzUsuń