wtorek, 15 września 2015

Przedłużamy wakacje! - Gdańsk

Hej Kochani!

Dawno nie pisałam, ale to przez to, że w tygodniu jestem totalną kurą domową, a w weekendy byłam na weselu, a w ostatni w Poznaniu. Teraz natomiast jestem chora. Totalnie mnie ścięło z nóg.
Postanowiłam zrobić kilka postów o tym jak wyglądały moje wakacje. O moim wyjeździe do Niemiec już pisałam. Ale co z pozostałym czasem?

Pewnego weekendu byliśmy w Gdańsku. Ja koniecznie chciałam odwiedzić zoo i pingwiny :). Myślałam o tym od dłuższego czasu, coś koło 2 lat :D. Więc mini marzenie się spełniło!
Będzie kilka zdjęć, bo o czym pisać po wycieczce do zoo? Było wspaniale, zobaczyłam mnóstwo zwierząt i to się liczy! Wspomnienia i zdjęcia! Oczywiście nie wrzucę wszystkich fotek, narobiłam ich całe mnóstwo. Ale po co mam zanudzać.

 Słoń, który chłodził się wodą. Był ogromny!

 Obrażone na cały świat papugi.

 Surykatka.

 Pan Żubr i Pani Pingwin


I gwóźdź programu, czyli pingwiny!
Wiem, wyszłam idiotycznie :D.


 Pingwin kombinator, który samotnie szukał wyjścia do ucieczki.

Pingwinyyyy!

Po zoo byliśmy wykończeni. Chodziliśmy przez ponad 4 godziny w pełnym słońcu, w upale. Lało się z nas jak z kranu. Ale to nie przeszkodziło, żebyśmy poszli na spacer po ulicy Długiej.




Kiedy doszliśmy do jej końca zobaczyliśmy ogromny diabelski młyn. Stwierdziliśmy, że jeśli przejażdżka będzie kosztowała ponad 25 złotych to sobie odpuścimy. I okazało się, że osoba dorosła płaci 25 zł. Niesamowite wrażenie patrzeć na Gdańsk z góry. Było już ciemno, ale to było świetne. Wszystkie światła, które ciągnęły się dosłownie po horyzont.



W następnym poście - weekend na odludziu :)

Zachęcam również do zadawania mi pytań do postu Q&A !

15 komentarzy:

  1. jeszcze nie byłam nigdy w Gdańsku :/
    pytania:
    1. Jak to się stało, że założyłaś bloga?
    2. Kiedy obchodzisz urodziny?
    3. Co lubisz najbardziej?
    4. Co Cię motywuje?

    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia takie naturalne i pozytywne ! A papużki ślicznee :)

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci takiego wyjazdu do Gdańska! Moja internetowa przyjaciółka mieszka niedaleko niego, więc chciałabym tam pojechać!
    Super zdjęcia :)
    Aaa, no i oczywiście szybkiego powrotu do zdrowia!
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. To super wakacje ! Na prawde zazdroszczę .
    Oto pytania :
    1. Opowiedz historie o początkach twojego bloggowania
    2. Jakie byly/ bylyby twoje wymarzone wakacje ?

    Zapraszam !

    mojswiat-omnie.blogspot.com

    Każdemu staram się odwdzieczyc za kazdy komentarz czy obserwacje tą samą z czynnosci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju ile podróży :D
    Uwielbiam zoo, ale ja tam chodzę dla najlepszych stworzeń na świecie - lwów :)
    W odpowiedzi: Nie mam pojęcia, czy paznokcie mi się zniszczyły, bo jak jestem u kosmetyczki i zmywa mi hybrydy to widzę je tylko przez chwilę. Wydaje mi się, że są lekko osłabione, ale nie ma tragedii :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam chodzić do zoo :) Świetne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę ;))
    Pytania: Kiedy masz urodziny? Co Cię inspiruje?
    Zapraszam do mnie!
    http://bystka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda ale nigdy nie byłam w Gdańsku, pora to nadrobić :p
    pytanie: Od kiedy uwielbiasz pingwiny?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pozytywne zdjęcia;)
    pozdrawiam cieplutko :)) 
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ mi się marzył Gdańsk w tym roku! Praca mnie uziemiła i znów nie udało mi się pojechać... A te zdjęcia tylko potwierdziły, że powinnam żałować :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, ja nadal mam wakacje skończyłam
    szkołę i jeszcze nie znalazłam pracy :) Wiem że
    kiedyś pojadę do Gdańska na dłużej, była tam tylko
    przejazdem :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny post. Zoo <3

    Wzajemna obserwacja? Jeśli tak
    to zaobserwuj i napisz komentarz
    pod ostatnim postem :)
    luolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń