czwartek, 13 sierpnia 2015

LBA - odpowiadam!

Hej Kochani!

Zostałam nominowana do LBA, o którym "słyszałam" (czytałam pierwszy raz w życiu). Aż głupio się przyznawać, co?! Ale już wiem o co chodzi, spokojnie, spokojnie :).
Osoba, która mnie nominowała - www.nastriala.blogspot.com , której serdecznie za to dziękuję!

1.Czego żałujesz w życiu ?
Żałuję chyba tego, że nie uczyłam się dobrze w poprzednich etapach nauki. Nie przywiązywałam zbyt dużej wagi ani do ocen, ani do tego co zostanie mi w głowie po zakończeniu obowiązkowej edukacji. A szkoda, bo im człowiek starszy, tym trudniej mu się uczyć. Poza tym żałuję, że nie uczyłam się większej ilości języków. Mój angielski jest dość dobry, niemiecki z kolei, którego uczyłam się w szkołach zupełnie mi nie idzie.


2.Masz do dyspozycji 3 życzenia. Czego sobie zażyczysz ?
Dobrej pracy w zawodzie po studiach, cudownej rodziny, którą założę i zdrowia dla moich bliskich.

3.Pierwsza rzecz jaką robisz po wstaniu z łóżka ?
Myślę "Boże, dlaczego?!". A tak na serio - patrzę na zegarek, który stoi na szafce nocnej i obliczam ile czasu zostało mi do pójścia spać!


4.Jaki jest Twój największy strach?
Boję się samolotów, ale nie jakoś panicznie. Boję się łapania za szyję i nie mam pojęcia skąd to się wzięło. Ale najbardziej boję się utraty osób, które kocham.

5.Co spowodowało, że zaczęłaś pisać bloga?
Kiedy założyłam bloga zaczynałam coś nowego - zajęcia z ceramiki. Chciałam się tym dzielić z innymi. Przyszedł mi też do głowy pomysł pisania o tym co kocham, czyli o Tunezji, moim życiu, zakupach i tych wszystkich pierdołach, które widzicie w moich postach.


6.Kino czy teatr ?
Muszę wybierać? Kocham kino, tę atmosferę, zapach popcornu unoszący się wszędzie. Teatr uwielbiam, bo czuję się jakbym była jednym z bohaterów danego spektaklu, jakbym podglądała innych przez dziurę w płocie. Nie jestem w stanie więc wybrać.

7.Co najbardziej podoba Ci się w blogowaniu ?
Możliwość wyrażenia i pokazania siebie innym. Podoba mi się to, że mogę być sobą, pisać o czym chcę, dodawać co chcę, a nikt mi nic nie narzuca.


8.Jak uważasz, jak spostrzegają Cię inni?
Myślę, że z reguły ludzie mnie lubią, jestem zawsze miła dla wszystkich. Poza tym mogą uważać mnie za dość rozgadaną, choć nieśmiałą osobę.

9.Co cenisz w ludziach ?
Szczerość, oddanie, pomoc. Te cechy są dla mnie bardzo ważne. Nienawidzę kłamstw, egoizmu i bycia ślepym na krzywdę innych. Sama myślę, że jestem osobą bezinteresowną i szczerą. Potrafię się poświęcić dla innych i to samo cenię w ludziach.


10.Ile czasu dziennie spędzasz przed komputerem?
To zależy od dnia i sytuacji. W czasie roku akademickiego przed komputerem jestem przede wszystkim w celach edukacyjnych. W wakacje potrafię siedzieć cały dzień i oglądać seriale.

11.Bez czego nie wyjdziesz z domu ?
Bez kluczyków do auta i domu, portfela, telefonu i... gazu pieprzowego. Jeśli miałabym wyjaśnić dlaczego tak. Klucze biorę zawsze, bo zazwyczaj nie wiem, o której godzinie wrócę, a nie chcę nigdy obudzić moich rodziców. Portfel - mam w nim wszystkie dokumenty, więc w razie kontroli policji mam przy sobie prawo jazdy, w razie jakbym chciała kupić piwo - mam dowód. Telefon - nigdy nie wiadomo co może się zdarzyć. Co jeśli ktoś straci przy nas przytomność, a my nie będziemy mogli zadzwonić na pogotowie? Gaz pieprzowy - czasem zdarza się, że muszę przejść gdzieś w nocy. Czuję się bezpieczniej z samą świadomością trzymania go pod ręką, na świecie jest wielu wariatów :).



Zapoznałam się z zasadami, ale nie będę nikogo nominować. Nie jestem zwolennikiem takich zabaw prawdę mówiąc. Poza tym, nie mam pojęcia kogo bym mogła nominować i jakie mogłabym zadać pytania. Nie miejcie mi tego za złe :D!

9 komentarzy:

  1. Super odpowiedzi! Ja też żałuję że bardziej nie przyłożyłem się do nauki języka rosyjskiego:( Ciekawy post i super zdjęcia!
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/08/snapchat-inspirations-2.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne odpowiedzi! Zaintrygował mnie ten gaz pieprzowy, ale masz rację, tak jest zdecydowanie bezpieczniej :)
    Wydajesz się meega sympatyczna :3
    milego dnia! thousand-miles-to-heaven.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji ;) Moja pobudka zwykle wygląda tak samo!

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nominacji! Świetne odpowiedzi :))
    Jesteś mega śliczna! :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie się czytało :P
    kosodrzewinka blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam wiele razy nad zakupem gazu pieprzowego i muszę to w końcu zrobić :D
    Poza tym, gratuluję nominacji ;)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nominacji! Świetne odpowiedzi :)
    Ten gaz pieprzowy to naprawdę dobry pomysł :))
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ci nominacji :)

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny post :) zapraszam do mnie dopiero zaczynam :)
    http://jestesbochcesz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń