poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Koniec wakacji!? To nie tu...

Hej kochani!

Dzisiaj chciałabym się zająć tematem studiów i wakacji. Ale ze względu na to, że tak na prawdę nie mam pojęcia o czym chcielibyście poczytać mam do Was prośbę. Napiszcie mi czego chcielibyście się dowiedzieć o studiowaniu, a ja w następnym poście postaram się odpowiedzieć na Wasze pytania :).

To o czym chcę napisać to wakacje.
W tym roku były dla mnie przez moment dość intensywne. Byłam w Niemczech, gdzie miałam odpocząć, a w większości byłam albo zmęczona albo chora z gorączką. W Polsce mogłam odpocząć. W tygodniu odpoczywałam w domu, a w weekendy jeździłam z Jackiem w różne miejsca. O tym zrobię oddzielny post. Tu macie przedsmak:

Zdjęcie, które wykonał Jacek Placek <3




Studenci nie mają rozpoczęcia i zakończenia roku. Po zdaniu sesji letniej i oddaniu indeksu do dziekanatu mamy już wakacje! Trwają one do 1 października. Więc około 3 miesięcy wolnego! Ja w tym roku zdałam wszystko w zerowych terminach i miałam wolne już od początku czerwca. Tylko jeden egzamin musiałam napisać 25 czerwca. Miałam więc i wolne i czas aby się do niego przygotować :).
Ale to, że zaczynam zajęcia od października nie znaczy, że mam jeszcze miesiąc wakacji. Na każdym kierunku studiów, student musi iść na praktykę. I ta przypada mi właśnie teraz - we wrześniu. Dopiero za kilka dni będę wiedziała w jakie dni i ile godzin będę spędzała w przedszkolu. A zostaje jeszcze szkoła podstawowa!
Wrzesień więc będzie dla mnie miesiącem wakacyjno-naukowym. Wyjaśniam dlaczego. Praca z dziećmi to dla mnie przyjemność, ale spodziewam się też, że czeka mnie dużo nauki praktycznej. I jestem pewna, że nie będę spędzała tam całych dni od 7 do 16.

Nie mogę się doczekać spędzania czasu w murach przedszkola, a później szkoły. Chcę się nauczyć jak uczyć!


Zadawajcie mi proszę pytania, chętnie na nie odpowiem.
Czekam przede wszystkim na te dotyczące studiów, ale zachęcam też do pytań do Q&A.


11 komentarzy:

  1. Studenci jednak mają lepiej :)
    ja jeszcze muszę poczekać trzy lata.
    Pozdrawiam.

    Nitka Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę ci, ja na samą myśl o wrześniu mam mdłości! + Ciężko jest na pedagogice? Trudno się dostać?
    Mój Blog hdshua.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia.
    Dzięki za komentarz u mnie, to ogromna motywacja ;)
    Zapraszam na nowy post ▶ mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post i zdjęcia też bardzo ładne :)
    Zapraszam do mnie:http://claudiev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w realizowaniu swoich planów! :)
    Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w praktyce! ja rok temu zaczęłam studia ;)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia!
    Serdecznie zapraszam na przegląd 832 stonnicowego (najważniejszego w roku) wrześniowego numeru Vogue USA z Beyoncé na okładce. Będą sesje, dużo pięknych kampanii reklamowych i newsów ze świata mody, kultury i sztuki!
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  8. Też studiuje pedagogikę :) teraz idę na studia magisterskie :) powodzenia na praktykach :)

    OdpowiedzUsuń