niedziela, 26 lipca 2015

Selfie TAG!

Hej Mordki!

Coś mi się zebrało ostatnio na tagi. Bardzo lubię je oglądać na youtubie, więc pomyślałam "czemu ja mam ich nie robić?". Poza tym uwielbiam odpowiadać na wszelkie pytania, kocham ankiety! Nie mogę się doczekać aż koleżanki będą mi podtykać pod nos ankiety dotyczące ich prac licencjackich. Ale, ale. Za dużo nie na temat.

Selfie Tag czas zacząć!




1. Jaka jest twoja najlepsza cecha fizyczna?

Jak większość kobiet mam mnóstwo kompleksów i nie potrafię powiedzieć, która moja cecha fizyczna jest najlepsza. Ale wydaje mi się, że są to oczy, usta i... nadgarstki. Od zawsze podobają mi się nadgarstki u innych i polubiłam swoje. Wiem, dziwne. Oczy i usta, dlaczego? Oczy mają ładny kolor, tak mi się przynajmniej wydaje. A usta są duże i mama zawsze mi powtarza, że wiele kobiet sobie je "robi", żeby mieć takie jakie ja mam naturalnie :)




2. Gdybyś mógł odwiedzić jakiekolwiek miejsce na ziemi to gdzie byś pojechał i dlaczego tam?

Oczywiście po raz kolejny poleciałabym do Tunezji. Jak wiecie (albo jesteście tu pierwszy raz i nie wiecie :D) jestem absolutnie zakochana w tym kraju. Jeśli nie czytaliście moich postów o Tunezji zapraszam tu (klik , zapraszam również na pozostałe posty, linki na samym końcu tego :) ). Teraz jest tam niebezpiecznie, więc gdybym miała wybrać inny kraj byłaby to Australia. Co z tego, że wszystko co tam żyje chce Cię zabić. Są tam kangury! Z bardziej realnych miejsc - zoo. Jakiekolwiek zoo, w którym są pingwiny. :)




3. Co potrzebujesz żeby poczuć się lepiej gdy jesteś chory ?

O tym pisałam oddzielnego posta, więc odsyłam - klik

4. Jaką jedną poradę dałbyś młodzieży i dlaczego?

Pamiętajcie, że każdy wiek ma swoje prawa i problemy, ale nie uznawajcie za koniec świata jedynki z biologii. Nie martwicie się i nie przejmujcie sprawami, które nie zależą od Was, a jeśli są zależne od Waszych decyzji i wyborów to z pokorą przyjmujcie wszystko na swoją klatę. I myślcie przyszłościowo! Bawcie się, ale z rozumem i myśląc "co jeśli?" - czasem naprawdę lepiej żałować, że się nie zaszalało, niż zaszaleć z marnym skutkiem. Miała być jedna rada, wyszły trzy.

5. Jak myślisz jakim zwierzęciem byłeś/mógłbyś być w swoim poprzednim wcieleniu ?

Byłam pingwinem! To przecież pewne. Uwielbiam zimno, uwielbiam się przytulać, pływam lepiej niż chodzę (potykam się o własne nogi) i oczywiście nie umiem latać. :)




6. Gdybyś mógł cofnąć się w czasie co byś zmienił?

Zdecydowanie lepiej bym się uczyła. Nie olewałabym szkoły dla znajomych i przyjemności, bo nie przywrócę już tej "chłonności umysłu". Im człowiek starszy tym trudniej jest się nauczyć. To chyba jedyna rzecz, którą bym zmieniła. Chociaż nie wiadomo czy wtedy byłabym tu gdzie jestem. Może lepiej nic nie zmieniać?

7. Co robisz dla rozrywki w weekandy

Seriale, seriale, seriale! Moje wszystkie ukochane seriale na spokojnie nadrabiam. I śpię, można uznać to za rozrywkę?




8. Co denerwuje Cię w miejscu gdzie pracujesz

Jeszcze nie pracuję, ale mogę napisać co denerwuje mnie na studiach. Po pierwsze - "nielimitowany" czas zajęć. Nie ma dzwonków, ok to da się przeżyć. Ale gorsze jest to, że czasami tak ustalają nam plan zajęć, że trwają od 8 do 21, z godzinną przerwą. Albo w tym roku miałam zajęcia od 8 do 19, gdzie po środku zajęć były 3 godziny przerwy. Po drugie - studenci, którzy uczą się "za karę" i narzekają na wszystko. Po co iść na studia kiedy nie chce się uczyć? Nie rozumiem tego. Studiowanie jest wyborem, nie obowiązkiem.




9. Nie mogę żyć bez _______.

Rodziny i moich przyjaciół, którzy są bardzo ważną częścią mojego życia. I Lili, moja ukochana, mała Lili. Z materialnych - zegarków, które stoją we wszystkich kątach mojego pokoju, aparatu, książek, seriali, gier planszowych. I oczywiście trudno byłoby przeżyć bez wody i jedzenia :)!




10. Jakbyś mógł mieć jedną super moc w swoim życiu to jaka by to była super moc

Niestety, tu zasugeruje się wypowiedzią jednej z youtuberek (niestety nie pamiętam czy to była Ewa z Red Monster Lipstick czy Agnieszka Grzelak) - chciałabym mieć moc dawania mocy. Jeśli jednak mogłabym wybrać jedną, jedyną to byłaby to moc teleportacji z możliwością zabrania nielimitowanej liczby osób ze sobą. Wakacje na Majorce? Spoko, lecimy. Za chwile jest zachód słońca w Nowej Zelandii? Ok, lecimy! :D




Iiiii tyle. 
Mam nadzieję, że moje odpowiedzi się Wam spodobały! 




PS. Zdjęcia pochodzą z mojego instagrama, dlatego są kwadratowe :)

2 komentarze:

  1. Nie lubię tagów, ale fajnie Ci wyszedł!
    kosodrzewinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post!

    Please click on the link on my blog
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/07/no-rain-no-rainbow-with-jollychic.html

    OdpowiedzUsuń