sobota, 4 lipca 2015

Powroty.

Hej moi Mili!

Dawno mnie tu nie było. Ale dzięki temu mogę pochwalić się świetnie zdaną sesją, cudownymi chwilami, dniami, tygodniami, miesiącami. Jest świetnie i mam nadzieję, że się to nie zmieni.


Jestem z siebie dumna, z tego jakie oceny wyszły mi na koniec roku akademickiego. A co to oznacza? 3 miesiące wakacji! Nareszcie odpoczynek, czas na leniuchowanie, nadrabianie książek, seriali, spotkania ze znajomymi, wyjazd do Niemiec. A we wrześniu długo wyczekiwane praktyki w przedszkolu.



Ale niestety, nie jest tak kolorowo jak mogłoby się wydawać. Mój tablet umarł, a raczej jego ekran i dotyk. Za naprawę wołają ponad 700 zł, a ja nie wiem czy naprawiać czy nie naprawiać. Z tego względu nie mam ani zdjęć ani nic od czego się uzależniłam. Mój snapchat umarł, instagram wieje pustką.



Moim ostatnim postem była zapowiedź, której kontynuacji prawdopodobnie nie będzie. Dlaczego? Już piszę... Kolejny atak terrorystyczny w Tunezji spowodował, że nie jest tam już bezpiecznie. A chciałam Wam zrobić serię postów dotyczących miejsc, które warto odwiedzić. Teraz lepiej nie wybierać się tam na wakacje. Dlatego zastanowię się jeszcze czy pisać o tych miejscach czy nie. Możecie mi pomóc i napisać Wasze zdanie w komentarzach, myślę, że to będzie bardzo pomocne.



Co jeszcze z nowości? Moje zajęcia z ceramiki się skończyły. Kolejny cykl dopiero od października lub września. I nie mogę się tego doczekać!



A na dobranoc piosenka, a co mi tam :D


3 komentarze:

  1. Myślę że możesz napisać o miejscach które tam warto zobaczyć, a jeśli ktoś bardzo lubi ryzykować i będzie chciał to i tak tam pojedzie ;)
    gratulacje tak świetnie zdanej sesji!
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń