niedziela, 19 lipca 2015

Na szybko, bo wyjazd! Pakowanie

Moi Kochani!

Jadę do Niemiec we wtorek, więc moje posty będą dodawane "automatycznie" przez osobę posiadającą hasło! :)

Ze względu na wyjazd pomyślałam, że mogę Wam przygotować post o tym jak wygląda moje pakowanie się, co zabieram ze sobą itp. Może to nie będzie nic ciekawego, ale ktoś może z tego skorzysta. Nie lecę do ciepłych krajów ani nigdzie daleko więc rewelacji się nie spodziewajcie.

Po pierwsze robię listę rzeczy, które na 100% biorę ze sobą.



Przed pakowaniem zawsze wyrzucam wszystkie ubrania z szafy, wybieram to co jest mi potrzebne i wszystko na nowo składam. Zawsze boję się, że czegoś zapomnę i będę sobie pluć w brodę z myślą "A mogłam wziąć ze sobą tę koszulkę". W takim bałaganie niczego się nie zapomni!
Dalej zajmuję się "nie-ciuchowymi" sprawami. Sprawdzam czy wszystkie kosmetyki, które chciałam wziąć, mam w łazience. Jeśli nie, to kurcze trudno. Trzeba jechać do Tesco! (tylko ono jest otwarte 24/7 :D).



Układanie wszystkiego w walizce nie jest moją najlepszą stroną.



Na koniec - rzeczy na podróż. Przygotowuje je sobie dzień wcześniej jeśli jadę rano, albo z samego rana jeśli jadę wieczorem. Do mojego "miejsca docelowego" będę jechać przez całą noc, więc muszę nałożyć coś ciepłego i wygodnego. Poza tym, nie wiem jak wytrzymam 10-godzinną jazdę busem. Muzyka na telefon, sudoku, długopis i nic więcej do szczęścia nie potrzebuję!


Trzymajcie kciuki, żebym dojechała cała i zdrowa!

5 komentarzy:

  1. Miłej podróży! :D
    kosodrzewinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja to mam nawet taki specjalny zeszyt do robienia list rzeczy do wzięcia na wyjazdy :D ja niedawno wróciłam z Berlina! Miłego wyjazdu ;)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wyjazdu ! ♥

    Gratuluje, zostałaś nominowana do LBA ♥ Więcej informacji tutaj http://nastriala.blogspot.com/2015/07/2-lba-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się tak nie lubię pakować zawsze wszystko jest mi potrzebne hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. post dosyć przydatny, bo równiez w tym tygodniu czeka mnie pakowanie. pozdrawiam.
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń