poniedziałek, 25 maja 2015

Urodziny + Wolontariat - Dzień Godności Osób Niepełnosprawnych, DKMS

Hej Mordki!

Dokładnie tydzień temu były moje urodziny. I były to najlepsze urodziny w moim życiu! Spędziłam czas z rodzicami, przyjaciółmi. Zostałam mega zaskoczona ze wszystkich stron, dostałam świetne prezenty, jestem bardzo zadowolona :-). Miks zdjęć i lecimy dalej!






W sobotę po raz kolejny zrobiliśmy akcję DKMS na mojej uczelni. Kilka osób się zarejestrowało, miło spędziłam czas, czyli wszystko na plus.





Dziś z kolei był Dzień Godności Osób z niepełnosprawnością intelektualną.
W moim mieście na placu przed ratuszem cały dzień coś się działo. A to pokaz mody zorganizowany przez osoby niepełnosprawne, a to dekorowanie babeczek. Można było zobaczyć prace plastyczne wykonane przez osoby z niepełnosprawnością - szczerze powiem, że coś niesamowitego. Biżuteria z gliny, naczynia, przepiękne obrazy. Żałuję, że nie robiłam zdjęć. Niestety, nie było na to czasu, bo byłam tam wolontariuszem, a nie gościem :-).


Całość zaczęła się od rozdania balonów i marszu dzieci ze szkół podstawowych przez miasto.










Później przez około 4 godziny chodziłam po mieście i rozdawałam babeczki w towarzystwie przyjaciółki i niepełnosprawnego, miłego pana.



Szczerze powiem. Padam na twarz i marzę o 24 godzinach snu, ale było warto!



2 komentarze:

  1. Nigdy nie słyszałam o takim dniu, powinno być bardziej rozgłośnione :)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No to spóźnione wszystkiego najlepszego! Super, że urodziny się udały :) Fajne przedsięwzięcie z tym Dniem Godności, nie słyszałam o nim wcześniej, ale pomysł świetny i z tego co widzę, sama akcja również :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń