środa, 1 kwietnia 2015

Prima Aprilis, święta, zmęczenie, paznokcie.

Hej Mordki! :-)

Dziś nic związanego z tematem moich innych postów. Dziś zwyczajnie, pamiętnikowo, blogowo. Miks zdjęć, które nie mają związku z tym co piszę. Ciekawe czy niektóre osoby to zauważą :-).

Nie lubię Prima Aprilis, zwyczajnie nie kręci mnie to już. Kiedy byłam młodsza zawsze czekałam na ten dzień i w przedszkolu czy szkole oszukiwaliśmy się tekstami typu "Masz na głowie pająka!". Wtedy mnie to śmieszyło, dziś - raczej nie. Co prawda dziś ja i mama zostałyśmy wkręcone przez mojego tatę. Krzyknął do nas, że lecą bociany. My z mamą biegniemy do okna na złamanie karku, pytamy gdzie. Na to mój ukochany rodzic "No tam! Za kominem!". My jak dwie durne baby szukamy, patrzymy, dopóki nie ogarnęłyśmy, że zostałyśmy wykiwane :-). Takie żarty lubię, nawet bardzo. Ale takich jak ten, który zafundowała fanom grupa Dream Team już nie lubię. Nie lubię dających nadzieję, oj bardzo.


Za kilka dni święta, wszyscy rozjechali się do domów czy rodzin. To smutne, że trzeba rozstawać się z bliskimi osobami, bo ich rodziny są daleko. Ale żyję tym, że jutro przyjeżdża moja babcia, za kilka dni ciocia z kuzynem, a w poniedziałek będziemy oblewać się wodą! Uwielbiam tę tradycję. Kilka lat temu jechałam rowerem przez wieś (mieszkam na wsi chociaż bardziej wygląda na "przedmieścia", niż prawdziwą wieś). Musiałam przejechać całą, żeby dotrzeć do mojego kumpla. Przez całą drogę dostawałam wiadrami wody, więc kiedy przejechałam niecały kilometr jedyne co mogłam zrobić to wycisnąć wodę z każdej części mojej garderoby. Uwielbiam to! Śmiech, zabawa, woda, nikt nie przejmuje się tym jak wygląda, wszyscy się cieszą, że kogoś oblali i że sami zostali oblani.


Ostatnio jestem strasznie zmęczona. Nie mam siły na te studia. Całe szczęście na mojej uczelni jutro jest plan piątkowy, a piątki mam wolne. Gdyby nie to, nie przeżyłabym 10 godzin ćwiczeń. I szczerze powiem, ćwiczenia są tak wyczerpujące, że w co drugi czwartek wracam do domu i marzę tylko o łóżku i spaniu. Do tego postawiłam sobie cel, że będę ćwiczyć. W sobotę biegałam, a w niedzielę miałam straszne zakwasy. W poniedziałek rano robiłam brzuch. Dziś rano miałam iść biegać, ale po wtorkowych zajęciach nie miałam siły. Wstałam i marzyłam o smsie od kogoś z mojej grupy, który mówiłby, że wykład jest odwołany. Być może za dużo wkładam na swoje barki i się nie wysypiam. Nie wiem, ale chcę pracować nad sobą, chcę ćwiczyć nie tylko ciało ale i umysł. Uczyć się, żeby zdobyć stypendium. Ale to takie męczące...


A i w ogóle przeżyłam we wtorek swój pierwszy raz z paznokciami hybrydowymi. Ogólnie pierwszy raz miałam robione paznokcie przez kogoś. Wcześniej zawsze nadawałam kształt czy malowałam sama. I co? Spodobało mi się! I to jak! Tylko nie mogę znieść dźwięku pilniczka przy paznokciach, ale to da się przeżyć. Póki co moje paznokcie są nierówne, ale to przez to, że strasznie mi się łamały. Teraz mają się nie łamać i podrosnąć, a kolejne będą jeszcze ładniejsze. Jestem tak zauroczona, że ciągle na nie patrzę. Po prostu aaaahhh. :-D Oto efekt pracy kochanej Lui :-)


Na koniec mam pytanie i mam nadzieję, że dacie mi swoje rady i napiszecie co o tym sądzicie. Myślę o rozpoczęciu nagrywania na youtube. O mnie, o swoim życiu czyli o tym samym o czym piszę bloga. Chociaż nie do końca. Bo bloga piszę dla Was i dla siebie, a filmiki chciałabym nagrywać dla mojego przyjaciela, którego już poznaliście w ostatnim tunezyjskim poście. Rozmawiamy zdecydowanie za mało, na Skype widzimy się tylko w weekendy i to niezbyt długo, więc chciałabym być bardziej obecna w jego życiu. Mam wiele obaw związanych z nagrywaniem, ale chciałabym znać Wasze zdanie :-).

I zapraszam na poprzednie posty:
Ceramika #4
Tunezja #5

27 komentarzy:

  1. Ciekawe zdjęcia, kiedyś dzieciaki będą miały fajną nauczycielkę :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. również nie mogę znieść tego dźwięku przy piłowaniu paznokci, jest straszny! ;o

    zapraszam ♥
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też muszę w końcu dać komuś moje paznokcie do ogarnięcia..
    ciekawy post :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że nagrywanie może okazać się ciekawe :)
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ogólnie Pryma Aprilis nawet lubię, tylko wszystkie żarty są już oklepane, stare i znane..
    Ja w ten dzień miałam egzaminy i wcale nie było mi do śmiechu, zwłaszcza, jak obserwatorka prawie unieważniła sprawdzian przez chłopaków..
    Mi siostra powiedziała, że jedziemy zapisać się na jazdę konną z dwa lata temu a zawiozła mnie do sklepu, ryczałam cały dzień i się do niej nie odzywałam ok. dwóch tygodni ;p
    Odpuść sobie troszkę. Daj luzu, odeśpij.
    Paznokcie śliczne, ja obecnie nie przykładam do nich dużej wagi, ale zapuszczam je i czyszczę regularnie [mają ok. 1cm teraz].
    Pozdrawiam, sage-servant1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To znów ja :) Dziękuję za komentarz, dodaję Cię do obserwowanych, bo jesteś fajną, pozytywną osobą ;) Na pewno będę tu stałym gościem :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak nagrywaj :D będzie to fajnym urozmaiceniem ;)
    http://truskawkowymotyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. dobry pomysł :)
    izagada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie udało mi się w tym roku nikogo nabrać niestety, zresztą też miałam pracowity dzień :/
    Jeśli masz ochotę nagrywać, to zrób to! Wątpliwości zawsze będą, a może akurat będzie to twoja nowa pasja? Szczerze mówiąc to sama też się nad tym zastanawiam, tylko muszę przemyśleć o czym nagrywać :D
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne paznokcie, świetne zdjęcia, oczywiście nagrywaj... ja już czekam na 1 film!
    Przede wszystkim wesołych świąt i wielu czekoladowych jajek!
    U mnie na blogu pierwsza część kolekcji Gabriel Data spring 2015.
    Jeśli Ci się spodoba to proszę o +1 w Google i jakiś komentarz, bo twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  11. Również jakoś nie obchodzę Prima Aprilis. Nie wiem dlaczego ;)
    Świetne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. o też muszę spróbować z moimi pazurkami skoro tak zachwalasz :D
    ____________
    Powracam do blogowania po dłuższej przerwie. I zmieniam adres!
    http://bez-kropki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w blogowaniu ;)
    http://zwariowananaatala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie też prima aprilis już nie kręci :/
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne masz paznokcie. ;) Ogólnie ciekawy blog. ^^

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak... Zacznij i odp. u mnie. :)
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne paznokcie ;)) !
    http://olaabo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne paznokcie, takie wiosenne :D
    maddie-madzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Megga blog
    .
    .
    Robie też design'y blogów :)
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie
    http://sandraa-suusaan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tam nawet nie zostałam oszukana, zapomniałam o tym Prima Aprillis w ogóle :P
    Rób wszystko, co tylko Ci się podoba! Jeśli chcesz nagrywać, nagrywaj - ja z chęcią obejrzę ;)
    http://dziennik-miedzymiastowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja w Prima Aprilis zostałam wkręcona przez mamę ;) Śliczne paznokcie :) Obserwuję :)
    Martha Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądają te paznokcie! Jestem za prowadzeniem kanału na yt :)

    Może masz ochotę na wzajemną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny mix ze zdjęciami! :)

    Zapraszam na nowego posta! Oraz Wesołych Świąt. ;)
    ✿MÓJ BLOG- KLIK✿

    OdpowiedzUsuń
  23. super paznokcie, ja musze dzis zrobic :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne paznokcie! Jeśli masz ochotę zacznij nagrywać,a jeśli nie odpuść sobie-to ma być przyjemność :) Wesołych Świąt!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń