sobota, 18 kwietnia 2015

Co u mnie, plany, insta-review +szybki edit po kilku godzinach

Dziś luźno, po raz kolejny bez konkretnego tematu. Nie mam jakoś siły na pisanie częstszych postów. Pewnie to przez studia i to ile mam do zrobienia na przyszły tydzień. Do tego zostałam wolontariuszem DKMS i w środę oraz czwartek będę zajmowała się rejestracją potencjalnych dawców. Jeśli w Waszych miastach też odbywają się podobne akcje i macie możliwości zdrowotne - rejestrujcie się! Może uda Wam się uratować czyjeś życie :-)

We wtorek pofarbowałam włosy. Na farbie widniał piękny napis "Czekoladowy brąz". Muszę przyznać, że musieli mieć na myśli bardzo ciemną, gorzką czekoladę, ponieważ włosy mam niemal czarne. Gdzieniegdzie mam przebłyski, bo farba niezbyt dobrze złapała. Ale to nic, podobam się sobie w nich!



Plany, plany, plany. Zdecydowanie za dużo planuję. I większość z tych planów mi nie wychodzi zupełnie. Na przykład tydzień temu miałam iść na imprezę. Nie poszłam. Wczoraj miałam iść na imprezę, a spędziłam wieczór w Mc'Donalds pijąc shake z moim przyjacielem. Takie życie, plany częściej nie wypalają niż wypalają. Ale jeden plan na wakacje mam i on musi się udać!
Nie wiem czy wcześniej o tym wspominałam, połowa mojej rodziny mieszka w Niemczech. A ja ostatni raz byłam tam 6 lat temu. Więc w tym roku, na 2/3 moich wakacji chcę wyjechać do Niemiec. Oderwać się z Polskiej rzeczywistości, spotkać znowu moich znajomych, odwiedzić znów te same miejsca, w których spędzałam czas jako nastolatka. Dlatego też nie mogę się doczekać początku lipca. Kiedy wsiądę w auto i pojadę. Po 8 godzinach wysiądę z auta, zobaczę te wszystkie budynki, które tak dobrze znam. Poczuję zapach tego miasta i będę przeżywać po raz kolejny świetne wakacje.
Ciągle jestem rozkojarzona, przez to, że myślę o Niemcach. Ciągle myślę co będę robić, jak spędzać dnie i wieczory. Moje myśli wciąż obracają się wokół naszych sąsiadów, a ja nawet nie chcę tego powstrzymywać!




Stwierdziłam, że mogę raz na jakiś czas zrobić "przegląd instagrama", a czemu nie. Nie wiem czy będę to robić co miesiąc czy co dwa tygodnie. Zdjęcia niżej były dodawane przez 4 tygodnie. Oby ktokolwiek to zrozumiał :-D. Zapraszam więc do oglądania:


Kochani, bardzo przepraszam, że tak dawno nie było postu Tunezyjskiego. Mam nadzieję, że za jakiś czas uda mi się usiąść i napisać coś bardziej sensownego, niż pisanie o niczym. Ale póki co naprawdę mam za dużo na uczelni. Nawet mam przerwę w czytaniu książek :-(.



Edit:
Zostałam poproszona o przekazanie bardzo ważnej informacji!
Uwaga, uwaga!
Ostrzeżenie!
Na autostradzie numer 94 jest bardzo duży korek! Podobno zawsze jest! Osoby z USA mieszkające w Chicago - nie jedźcie tamtędy :-D! Oto dwa niezbite dowody:


Taki korek może powodować niesamowite zaburzenia psychiczne :-D!


Pozdrawiamy:
Pingwinek z Polski oraz Daniel ze Stanów <3









9 komentarzy:

  1. Ech, tak to jest z tymi planami ;___;
    seeanedesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również farbowałam się na czekoladowy brąz, a wyszedł mi prawie czarny :) Ale do twarzy Ci bardzo :) No i fajnie, że wrócisz w stare zakamarki :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. najważniejsze że włosy podobają się tobie :) też niestety ostatnio nie mam czasu czytać książek :(
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze, że nowy kolor włosów podoba się Tobie :) Ja też ostatnio dużo planuję, a z tego wszystkiego nici.
    NOWY POST NA MARTHA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach te stanowe drogi, wieczne korki :D
    Pięknie Ci w tym kolorze włosów!
    Nie pozostaje nic innego, jak czekać na wakacyjną relację z Niemczech :)
    http://dziennik-miedzymiastowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za przystojniachą na ostatnim zdjęciu ?:)
    Najlepszy blog na świecie.
    Pozdrawiam czytających - Daniel S.
    Wiecznie stojący w korkach..

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, świetnie wyglądasz w tym kolorze. Bardzo Ci pasuje.
    Wakacje w Niemczech :) Całkiem ciekawa opcja :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor włosów! Chyba aż sama sobie taki zrobię :) Świetny blog oby tak dalej
    Zapraszam femmesxxfatales.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor włosów! Chyba aż sama sobie taki zrobię :) Świetny blog oby tak dalej
    Zapraszam femmesxxfatales.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń