sobota, 7 marca 2015

Sobotnie zakupy, opinie, brak czasu, remont

Hej Mordki.

Od ponad tygodnia mam remont w domu, co wiąże się z totalnym brakiem czasu, bałaganem i wkurzoną mną. Przez 4 dni nie miałam swojego miejsca w domu, bo mój pokój poszedł na pierwszy ogień. Musiałam spać w pokoju gościnnym gdzie mój tata ma komputer.
Ale teraz mam już swój prawie skończony pokój, nadal jest bałagan ale już jutro będzie po wszystkim. Książki wylądują na półkach, ubrania w komodzie, niepotrzebne rzeczy na strychu.

Dziś byłam na zakupach z mamą. Kilka dni temu z koleżankami. I jestem bardzo zadowolona. Teraz są duże przeceny przez dzień kobiet, więc oczywiście skorzystałam.
A teraz się Wam pochwalę, a co!

1. Żel antybakteryjny Carex.


Oczywiście jak zobaczyłam pingwinka na opakowaniu to musiałam go kupić! I jest świetny, podoba mi się jego zapach, dodatkowo nie wiem dlaczego ale nawilża mi dłonie. Miałam strasznie suche, a teraz nie mam z nimi żadnych problemów.

2. Gumki do włosów Invisibobble.



 Są genialne! Kupiłam przezroczyste, bo stwierdziłam, że są najbardziej neutralne. Nie ciągną włosów, włosy się nie zaplątują wokół gumki, po prostu ideał na moje włosy, które zawsze się plączą.



3. Krem BB i podkład kryjący od AA.


Matujący podkład kryjący od AA używam odkąd pamiętam, idealnie dopasowuje się do mojego koloru skóry, nie świecę się.
Krem BB z kolei jest u mnie pierwszy raz. Ufam tej firmie więc mam nadzieję, że dobrze będzie się sprawował :-).

4. Szczotka Tangle Teezer.

Tyle się o niej naczytałam, że musiałam ją kupić. I nie żałuję ani grosza, którego na nią wydałam. Świetnie rozczesuje, masuje skórę głowy, nie muszę czesać się "na raty". Piszę tu o tym, że zwykłą szczotką muszę czesać się najpierw od czubka głowy do połowy długości włosów i tu się zacina. Po czym dopiero od połowy do końca. A tą szczotką lecę po całości i jest świetnie :-D. Nie wyrywa żadnych włosów. Polecam każdemu!

5. Tabletki zmiękczające do stóp i skarpetki złuszczające



Kupiłam tym razem w drogerii Douglas. Jeszcze nie przetestowałam, ale słyszałam, że te skarpetki świetnie działają. Kiedyś korzystałam z innej firmy i też było dobrze. Zobaczymy... :-)

6.Plecak z Bershki


Była przecena i to jaka! Z 70 złotych na 20. Do tego panterka! Jestem pewna, że przyda się w wakacje na rower czy na plażę. Będzie idealnie pasował do trampek i mojej ukochanej skórzanej ramoneski.

7. Coś z Tally Weijl :-)
Ani to bluza ani sweterek, ale spodobała mi się koronka i kolor. Myślę, że idealna do zwykłych jeansów. Nigdy nie ufałam ubraniom z Tally Weijl, ubrania z tej firmy wydają mi się sztuczne i słabej jakości. Ale to ubranie zobaczyłam, "pomacałam", przymierzyłam i uważam, że jest genialne. Dobrze wykonane, świetnie leży :-).




8. Bluza z Housa
Polowałam na nią już bardzo długo. I nie mogłam się doczekać aż będzie na przecenie. Dziś jak zobaczyłam -30% na wszystko to musiałam ją kupić! Brakowało mi w szafie takiego ciuszka.




Zdjęcia robiła mi moja mama więc wybaczcie moją twarz. Tak mnie bawiła, że nie mogłam się uspokoić ani wyjść dobrze :-D.


No i w sumie to tyle.
W następnym poście spodziewajcie się Tunezji albo mojego pokoju, sami zdecydujcie w komentarzach :-).

20 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wypad miałaś :D
    Co z Pingwinkiem to twój Must have :D
    Gumki do włosów.. brr, mam z nimi odwieczny problem. Zwyczajne gumki pękają, zanim obwiożę nimi włosy dwa razy, a jedynie te wielkie gumki, które wyglądają okropnie są w stanie jakoś je okiełznać. ;_;
    Podkładów i kremów na twarzy nie używam :3
    Ooo, ja też muszę się czesać na raty, tyle, że czubek głowy-połowa włosów-końcówki - wszystko na raty, bo do końcówek nie dosięgam xd
    O punkcie piątym w życiu nie słyszałam, haha ;d
    Lubię plecaki z Bershki, są ładne i raczej praktyczne ^^
    Zazdroszczę 'cosia' i bluzy! ;)
    Zapraszam: sage-servant1.blogspot.com
    stories-of-sage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zawsze wyczerpujący komentarz - uwielbiam Cię za to! Walczę ze zdjęciami, bo nie mogę coś dodać, to pokażę wszystko po kolei. Te gumki i szczotkę polecam - najlepsze na świecie i teraz nikt nie przekona mnie do innych produktów.

      Usuń
  2. Fajne zakupy,ale z tego co wiem to te gumki się nie sprawdzają ;/

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te gumki do włosów u mnie się nie sprawdziły, wręcz przeciwnie, wyrwały mi 2x więcej włosów niż normalne gumki... ;/

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O tej szczotce już wiele słyszałam i aż zachęciły mnie te wszystkie komentarze do kupienia jej :) A twoją bluzę ubóstwiam!
    Pozdrawiam. [ znakmniejszoscitrzy.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rzeczy sobie kupiłaś! Świetny post:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/03/trouble.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę zakupów :) Bardzo chętnie poczytam o pokoju.
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten żel *-*

    http://czekolaadowanuutii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. TT i gumki do włosów są świetne :)

    Dziękuje za komentarz ;*
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  9. TT i gumki do włosów są świetne :)

    Dziękuje za komentarz ;*
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  10. W żel sam muszę zainwestować, bo cierpię na nerwicę natręctw i co chwilę latam myć ręce xd. Najbardziej podoba mi się bluza z house'a. Lubię full printy.

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczotki używam i jest supi, a o gumkach słyszałam, że też są batdzo dobre.
    Pozdrawiam,
    blog-joanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super gumki do włosów i ogólnie zdjęcia <3 ja w sobote bylam w kinie :3
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mnie te gumki do włosów ciekawią
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę sobie kupić te gumki do włosów :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Też używam tych gumek do włosów. Obecnie tylko takich, no i oczywiście Tangle Teezer :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem bardzo ciekawa tych gumek, a TT uwielbiam zapraszam do mnie ;)

    http://kosmetyczka-karoliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja miałam remont swojego pokoju rok temu, więc doskonale pamiętam bałagan, który był dosłownie wszędzie haha!
    prześliczna ta bluza z housa ^^
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również używam już tylko i wyłącznie gumek do włosów Invisibobble :D

    OdpowiedzUsuń