wtorek, 24 marca 2015

Q&A #1

Hej Mordki!
Po pierwsze - bardzo, bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, tyle odwiedzin i tych kilka obserwacji. Cieszę się z każdej pozytywnej opinii, każdego osobnego wejścia. Dziękuję!

Po drugie - nadszedł czas na Q&A. Kilka pytań się uzbierało przez ostatni miesiąc. Jeśli spodobają Wam się ten post na moim blogu to chętnie będę dodawała takie częściej. Oczywiście nie obędzie się bez Waszej pomocy! :-)

Zaczynamy!

1. Nie obawiasz się muzułmanów? Chodzisz spokojnie ulicą, robiąc zdjęcia, jako turystka, obcokrajowiec? 
Nie obawiam się ich wcale. Nawiązałam kilka przyjaźni, które trwały dopóki nie usunęłam facebooka 2 lata temu. Muzułmanie nie różnią się od Nas niczym, poza religią i ciemniejszym kolorem skóry. To tacy sami ludzie jak my, którzy często niszczeni są przez stereotypy (tak jak z resztą każda narodowość, bo kto nie słyszał, że polak to złodziej, a muzułmanin to terrorysta). I chociaż są z nich niezłe "lowelasy" to są bardzo pozytywnie do nas nastawieni. Dla mnie przynajmniej zawsze byli.
Co do drugiego pytania, tak. Chodzę spokojnie. Nie boję się, że mnie okradną, zgwałcą, porwą i zamordują, niekoniecznie w tej kolejności. Tunezyjczycy żyją z turystyki, więc są zawsze mili i uprzejmi.



2. Twoje największe marzenie? Gdzie chciałabyś zamieszkać?
Kiedyś marzyłam o sławie, pieniądzach i mieszkaniu w Tunezji. Teraz z tych marzeń pozostało tylko jedno, choć wiem, że go nigdy nie spełnię - Tunezja. Aktualnie moim marzeniem jest skończenie studiów i znalezienie pracy w zawodzie. Wzięcie ślubu z moim ukochanym, urodzenie mu syna, szczęśliwe, spokojne życie. Podróże, na które będzie mnie stać. Zdrowie moje i bliskich. Kiedyś chciałabym wydać książkę i mieć mały domek albo mieszkanie, którego nie będę wynajmować. Żeby było tylko moje i mojego męża. Marzenia bardzo przyziemne, żadnych rewelacji :-)



3.Gdybyś mogła być zwierzęciem, jakim byś była? Jakie jest twoje ulubione zwierzę?
Musiałam połączyć te dwa pytania, bo odpowiedź jest jedna! I nie, to nie jest koń :-D Jak wszyscy odwiedzający bloga się domyślają - byłabym pingwinem! I pingwin jest też moim  ulubionym zwierzęciem!



4.Masz zwierzę? Napisz o nim kilka słów, a jak nie masz - napisz o wymarzonym zwierzaku.
Jestem posiadaczką przepięknej, uroczej Lili. Chomik dżungarski urodzony na początku sierpnia 2014 roku (niestety nie znam dokładnej daty). Jest ze mną od 21 sierpnia 2014. Mała wariatka, która hałasuje w nocy i śpi w dzień - jak na prawdziwego chomika przystało. Porusza się z gracją, w końcu jest kobietą. Powinna być modelką, ustawia się do zdjęć jakby urodziła się dla tego zawodu :-D



5. Miejsce w Polsce w którym nie byłaś, a chciałabyś pojechać?
Zwiedziłam całą Polskę jako dziecko, nastolatka. Więc miejsce, które chciałabym odwiedzić ponownie to Kraków. Ma swój klimat, który zupełnie nie pasuje do innych miast w Polsce. Tak, to miejsce mogłabym odwiedzać 100 razy i by mi się nie znudziło! :-)

6. Wymarzony prezent?
Nie mam jakiś szczególnych potrzeb ani marzeń materialnych. Więc zmienię troszkę i napiszę co jest idealnym prezentem dla mnie, Książka. Zawsze, ponieważ kocham czytać. Kosmetyki. W końcu jestem kobietą ;-). 



7. Ile trwają zajęcia z ceramiki?
Zajęcia mam co drugą sobotę i trwają 4 godziny każde. Cykl trwa 4 miesiące.

8. Jakie blogi lubisz? O jakiej tematyce?
Tak naprawdę lubię każdy typ bloga. Podróżnicze, kosmetyczne, lifestylowe. Z każdego można dowiedzieć się czegoś ciekawego.

9. Jakie posty czytasz najchętniej?
Zdecydowanie o tematyce podróżniczej. Lubię dowiadywać się o "tajemnicach" różnych krajów. Zdecydowanie polecam tego bloga (klik) - zwiedzanie online i podręcznik o USA w pigułce!

10. Za co cenisz blogowanie?
Mogę wyrazić siebie, pokazać co robię w życiu, jaka jestem, co lubię. Mogę napisać wszystko co przyjdzie mi do głowy. Jest odskocznią od problemów, mało prywatnym pamiętnikiem i obrazem moich myśli i uczuć :-)



11. Jaki masz kolor włosów?
Ciemny blond.
I teraz zaczynają się schody... Ostrzegam! Odpowiedzi długie i mogą przynudzić!

12. Ulubiona książka?
Nie mam jednej ulubionej książki. I pozwolę sobie nie podawać autorów :-).
Serie:
Harry Potter + wszelkie inne książki z nim związane jak "Baśnie Barda Beedle'a", "Quidditch przez wieki", "Fantastyczne zwierzęta", "Harry Potter - filozoficzny czarodziej".
Pendragon
Kruczy Dwór
Igrzyska Śmierci
Niezgodna (nie skończyłam jeszcze wszystkiego, ale już uwielbiam!)
Pojedyncze pozycje:
"Dieta (nie)życia", "Kiedyś", "The 100", "Jak w niebie", "Dziennik nimfomanki", "Uciekinier", "Świat mego ducha", "PS. Kocham Cię" i wiele, wiele innych...



13. Jakie oglądasz seriale?
Skins, Shameless, Hart of Dixie, Pretty Little Liars, The Fosters, Twisted, The Lying Game, Revenswood, Black Orphan, Orange is the New black, A to Z, About a Boy, Selfie, Finding Carter, Chasing Life, Under the Dome, Faking it, The 100, Continuum, Drop Dead Diva, Suits, Bates Motel, American Horror Story, How to Get Away With Murder, Bad Teacher, Arrow, Secret life of american teenager, Red Band Society, The Carrie Diares, Boston Public, Weeds,  Jane the Virgin, Breaking Bad, Switched at Birth, Resurrection, Stalker, Belive, Revenge, Rectify,  Eye Candy, Hindsight, Fargo, 12 Monkeys.
Zakładam, że o jakimś zapomniałam, ale tak - jestem serialomaniakiem :-D

To na tyle jeśli chodzi o pytania. Oczywiście możecie je nadal zadawać. Ja je będę kolekcjonować i czekać na odpowiedni moment, żeby dodać odpowiedzi :-).

W następnym poście planuję opisać kilka (mam nadzieję) ciekawych historyjek z moich wyjazdów do Tunezji :-). Wyczekujcie! :-)

Edit: PS. Wybaczcie tak późną porę. Czekam na północ, żeby złożyć życzenia urodzinowe mojemu ukochanemu i umilam sobie czas postem :-D

7 komentarzy:

  1. Tyyle książek! *-* Też koocham Igrzyska :]
    seeanedesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, większość pytań od mnie ;)
    Wybacz, ja mam dosyć.. zaburzone pojęcie o muzumłanach. Po prostu polskie media dosyć tę wiarę.. oczerniają?
    Ja chyba wybrałabym Norwegię, Szwecję, Szkocję.. jakiś zimny kraj, w którym zima trwa prawie cały rok <3
    Mogłam się spodziewać pingwina! ;)
    Oooo, chomiczka jest taka boska! Mała Zuza Kołodziejczyk ;pp
    Ja całe dzieciństwo na wsi przesiedziałam, ale nie żałuję <3 Nienawidzę oglądać zabytków, ale lubię Warszawę itp. za te sklepy, galerie handlowe, księgarniee!
    Woow, zajęcia trwają całkiem długo! ;)
    Książki <3 Czytałam wszystkie, jeśli chodzi o serie oprócz "Niezgodnej".
    Ileee seriali!
    Ja oglądam/łam połowę z nich <3 Ale PLL *-*
    Polecam serię "Pretty Dirty Secrets", jeśli jesteś już po haloweenowym odcinku PLL :d
    Czekam na historyjki! <3
    sage-servant1.blogspot.com <-- zapraszam.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A myślałam, że to ja jestem prawdziwą serialomaniaczką!!! Śliczny strój pingwina...do twarzy ci w nim!!!
    http://zaczarowana-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne odpowiedzi! Super jest ta piżama! ;D

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, świetny post. Ja też bardzo lubię seriale, obecnie oglądam Reign, Once Upon a Time i Downton Abbey. Pingwinek jest najlepszy!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post.
    U mnie recenzja książki na podstawie serialu oraz DIY.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, no proszę! To widzę, że obie zapatrujemy się na wydanie ksiażki! :D
    Ja też zawsze wracam z uśmiechem do Krakowa, uwielbiam to miasto :)
    No i dziękuję bardzo za polecenie mojego bloga, jest mi niezmiernie miło! :)

    http://dziennik-miedzymiastowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne odpowiedzi ^^
    Mam prośbe, poklikasz u mnie w linki na blogu? Byłabym wdzięczna :*

    photo-kinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń