poniedziałek, 16 lutego 2015

Loki na rajstopie!?

Dziś rano wstałam sobie i myślałam co by tu zrobić. W końcu ostatni poniedziałek wolnego, trzeba coś wymyślić.
Przeglądałam YouTube i znalazłam filmik o kręceniu włosów na rajstopie. Myślę sobie "Czemu nie, tego jeszcze nie robiłam."
Czego potrzebujemy?
Rajstop (w sumie to nogawek, moje 2 pary właśnie skończyły swój żywot)
Włosów :-D

Nie będę opisywać co trzeba zrobić, bo bez problemu filmik można znaleźć poprzez Google.

Póki co wyglądam tak:

Autorka filmiku mówiła, żeby trzymać tak włosy conajmniej 2 godziny. Ten czas już minął, ale będę miała dłużej.

Na tę chwilę mogę powiedzieć, że ten sposób jest bardzo wygodny, czy to do spania, czy chodzenia po domu. Włosy nie ciągną, można swobodnie się poruszać bez strachu, że coś się zsunie.

Później zdjęcia zaraz po rozplątaniu rajstop i po kilku godzinach noszenia loków. :-)

Zdjęcie zaraz po rozplątaniu :

Efekt po około 5 godzinach:

Czyli generalnie włosy się trzymają, z lekką pomocą lakieru. Jakbym kręciła lokówką, moje włosy byłyby już proste jak drut.
Sposób na 5+ :-)

20 komentarzy:

  1. Wow, czegoś takiego jeszcze nie próbowałam! :D
    dziennik-miedzymiastowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja robię to za Ciebie i wszystkich innych, którzy nie próbowali! :-D

      Usuń
  2. Odlotowy pomysł :) Sama bym na to nie wpadła ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sama na to nie wpadłam! Ale znalazłam, przetestowałam i jestem bardzo zadowolona!

      Usuń
  3. Wow, pierwszy raz widzę taki sposób robienia loków! Ostateczny efekt wygląda imponująco! Muszę wypróbować. :D

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam ten sposób. Inna metoda jest w moim innym poście :-).
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. świetny sposób, z chęcia wypróbuje ;)
    Obserwuje i zapraszam
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, masz bardzo ładny blog i fajne piszesz posty. Obserwacja za obserwację? Jeśli tak to zacznij i daj znać że moja kolej.:)
    blogmoimzyciem.blogspot.com
    POZDRAWIAM CIEPLUTKO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, ale nie jestem zwolenniczką obserwacji za obserwację :-). Pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. Śmieszny ale świetny pomysł ;) I jaki efekt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym iść tak w poniedziałek, co? :- D

      Usuń
    2. No pewnie. Pasują Ci takie loki :)

      Usuń
    3. Miałam na myśli fazę przejściową, a nie loki. Ale dzięki, zrobię sobie takie na poniedziałek (przyjdę bez rajstop xD)

      Usuń
  7. świetne loki, nie wpadłabym na coś takiego. Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wymieniam się obserwacjami, jeśli jednak zainteresuje mnie Twój blog na pewno zaobserwuję :-)

      Usuń
  8. Jejku, super pomysł! Na pewno mi się przyda, dzięki ;) Efekt wygląda fajnie i do tego naturalnie!

    Spodobała mi się całość i obserwuję :>
    Zapraszam do mnie (klik) =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny sposób, wcześniej o nim nie słyszałam. Możliwe, że wypróbuję, bo bardzo lubię kręcić moje włosy i zazwyczaj robiłam to papilotami, ale tak może być wygodniej :)

    indiee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki świetny pomysł ! Przynajmniej włosy się nie niszczą ! Super !
    Zajrzysz ? :)
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo fajny pomysł, nie słyszałam jeszcze o tym, ale muszę spróbować :3
    Obserwujemy? Zacznij i napisz u mnie na blogu a także to zrobie ;3
    Poklikałabyś w baner Sheinside w prawej kolumnie ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń