piątek, 27 lutego 2015

A z chorobą walczę tak...

Choroba odwiedziła i mnie. Wiedziałam, że zima bez tego nie może się skończyć. Zawsze muszę być chora... Zaniedbałam trochę bloga. Ostatnio śpię po 20 godzin dziennie. Jestem ledwo żywa.

A jak radzę sobie z chorobą?

1. Dużo, bardzo dużo, niesamowicie dużo śpię. Ograniczam się w zasadzie do spania, jedzenia, korzystania z toalety. I jeszcze raz spania.



2. Jeśli akurat nie śpię, leżę w łóżku i oglądam seriale. Mam ich wiele,  więc staram się być na bieżąco.

3. Jem owoce, warzywa, piję herbatę, mleko z miodem. Wszystko co naturalne i zdrowe.



4. Absolutnie unikam słodyczy, wszystkiego co ma cukier i jest zimne. Bakterie żywią się cukrami, a przez zimne gardło jeszcze bardziej boli.

5. Staram się, żeby nie było czuć w moim pokoju "zapachu choroby". Ja zawsze czuję, że ktoś jest chory. Więc odpalam świeczkę, na nią wosk i już!


6. Biorę szybkie prysznice, żeby nie osłabić organizmu gorącą kąpielą.

7. Jeśli już muszę, biorę leki. Jeśli lekarz (tak jak dziś) przepisze mi antybiotyk to biorę go. Chociaż niechętnie. Do tego koniecznie coś osłonowego,  żeby nasz żołądek i wątroba nie zwariowały.

W niedzielę, jeśli już będę czuła się lepiej, dodam pierwszy post dotyczący Tunezji. Przez mój stan zdrowia nie mam siły na siedzenie przed laptopem.

Pozdrawiam Mordki i życzę, żebyście nie chorowali jak ja!

PS. Zadawajcie pytania do Q&A - chcę zrobić jakiś post za jakiś czas ;-).

13 komentarzy:

  1. Ja tam jak jestem chora to nie tknę niczego. Jakoś tracę w czasie choroby apetyt ;/

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taka samą pościel z Harry'ego jak Ty! :* Zdrowiej! <3
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A Ja byłam chora ;| Zdrowiej szybkiej ;)

    missstyle21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam nadzieję, że mnie choroba nie dopadnie.
    Tego jeszcze nie czytałam, podziwiam, że chciało Ci się pisać, jak jesteś chora. ;)
    Ja też mam ogrom seriali do oglądania, ale na razie wzięłam się za "Fucking It".
    Ja w czasie choroby zjem dwa posiłki dziennie, i to takie, których nie jem za często - kiedy zjem coś jak np. będę miała gorączkę do końca życia tego nie tknę..
    Zdrowiej ;)
    sage-servant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jestem chora :D
    Jeżeli miałabyś chwilkę to bardzo proszę, wejdź do mnie na chwilkę i poklikaj w linki choies ♥
    Z góry dziękuje ♥
    Mój blog || http://karrrblog.blogspot.com/ ||KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie życzę zdrówka!
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż.
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zdrowiej! :*
    http://koniandvivi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrówka życzę ! :) http://iwbeg1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Owoce to najlepszy lek na chorobę :)
    Polecam gorące kakao i książkę :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Na szczęście jeszcze nie chorowałam w tym roku. Nienawidzę chorować, zawsze okropnie się czuję i po chorobie jestem strasznie zmęczona. Zazdroszczę, że możesz tyle spać. Ja nigdy nie mogę jak jestem chora :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy plan i fajne pomysły. Ja jak jestem chora to robię na odwrót z tymi prysznicami, być może czas to zmienić. Kocham gorącą wodę i zawsze jeśli ktoś idzie po mnie pod prysznic (nie zmieniając ciepła wody), to mówi, że mogłam się poparzyć ;)

    niutta.blogspot.com
    -Niuta.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak nie lubię byc chora.Czuję się taka ograniczona, chociaż czasami zostanie w domu to dla mnie wybawienie od obowiązków.
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń